درب UPVC (یو پی وی سی) دربی است که از مواد پلی وینیل کلراید (UPVC) ساخته شده است. این نوع درب، به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های درب برای استفاده در خانه، دفتر کار و محیط‌های صنعتی شناخته می‌شود.

مزایا، ویژگی ها و خصوصیات درب یو پی وی سی

به طور کلی، برخی از خصوصیات و ویژگی‌های ادرب UPVC عبارتند از:

1. مقاومت در برابر نور خورشید: این نوع درب، با توجه به ماده‌ای که از آن ساخته شده است، مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید دارد و رنگ آن در طولانی مدت تغییر نمی‌کند.

2. مقاومت در برابر گرما و سرما: این درب، علاوه بر مقاومت در برابر حرارت، قابلیت جذب حرارت و سرمایش هم دارد و باعث می‌شود داخل ساختمان گرم نگه داشته شود.

3. عایق حرارتی و صوتی بودن: به دلیل طراحی خاص درب یو پی وی سی، این درب به خوبی از نظر عایق حرارتی و صوتی عمل می‌کند و باعث می‌شود کاهش حرارت در تابستان و حفظ حرارت در زمستان صورت گیرد.

4. ضد حریق بودن: با توجه به ماده‌ای که این جنس درب از آن ساخته شده است، مقاومت بسیار بالایی در برابر حریق دارد و می‌تواند خطرات حریق را کاهش دهد.

5. مقاومت در برابر رطوبت: درب uPVC، با توجه به خاصیت ضد رطوبتی که دارد، به خوبی از نظر مقاومت در برابر رطوبت عمل می‌کند و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

6. قابلیت نصب و نگهداری آسان: UPVC به دلیل ساختار خاصی که دارد، به سادگی قابلیت نصب و نگهداری را دارد و نیاز به تعمیرات و سرویس دادن کمتری نسبت به درب‌های دیگر دارد.

این مطلب را هم بخوانید
انواع روکش برای درب های چوبی

7. مقرون به صرفه بودن: همچنین با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فردی که این درب دارد، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در برابر هزینه‌های نگهداری و تعمیرات شناخته می‌شود.

خرید از پارس چوب و استعلام قیمت از آن

درب یو پی وی سی

درب یو پی وی سی

درب‌های UPVC محصولاتی هستند که در مقایسه با درب‌های چوبی، از نظر قابلیت عایق بندی و ضد آب بودن بهتر عمل می‌کنند. پارس چوب به عنوان تولیدکننده این نوع درب ها و درب های چوبی با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت، درآمدی بالا را از فروش این محصولات داشته است.

خرید درب یو پی وی سی، از پارس چوب باعث خرسندی و رضایت مشتریان شده است و به دلیل مزایای زیادی که این درب‌ها دارند، مورد توجه قرار گرفته‌اند. این درب‌ها علاوه بر قابلیت عایق بندی و ضد آب بودن، قابلیت جذب صدا و حفاظت از محیط زیست را نیز دارند.

پارس چوب به عنوان تولیدکننده‌ی این درب‌ها، قیمت مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای استعلام قیمت از این شرکت، می‌توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

پارس چوب با داشتن مدیریتی مجرب و تیم فنی متخصص، با ارائه خدمات پس از فروش مناسب، از رضایت مشتریان خود اطمینان حاصل کرده است. اگر به دنبال درب‌های UPVC با کیفیت هستید، خرید از پارس چوب را در نظر بگیرید.

نگهداری و تعمیر

UPVC یا پلی وینیل کلراید نوعی پلاستیک مقاوم است که برای تولید درب ها به کار می رود. این نوع درب ها با توجه به خواص ضد آب و مقاوم در برابر شرایط جوی، بسیار محبوب شده اند. در ادامه به برخی از نکات مربوط به نگهداری و تعمیر این درب می پردازیم:

این مطلب را هم بخوانید
چوب صنوبر: یک معرفی کامل با خواص و کاربردهای آن

1. تمیز کردن: برای نگهداری بهتر است هفته ای یک بار با یک حوله نرم و خشک تمیز شود. از مواد شوینده قوی استفاده نکنید و چنانچه نیاز به استفاده از مواد شوینده دارید، از موادی استفاده کنید که برای پلاستیک مناسب باشد.

2. تعویض قطعات: در صورتی که درب UPVC شما دارای قطعاتی مانند قفل، ستون یا نگهدارنده چوبی است، در صورت لزوم، این قطعات را تعویض کنید. قطعاتی که شکسته باشند یا سایر عیب هایی دارند باعث کاهش امنیت درب خواهند شد.

3. روان کردن قفل: برای جلوگیری از خرابی قفل، پیشنهاد می کنیم که به صورت دوره ای با یک روان کننده ویژه برای UPVC، قفل درب را روان کنید.

4. عایق کاری: درب یو پی وی سی به عنوان یک عایق حرارتی خوب عمل می کند. اگر شما احساس می کنید که درب شما به درستی عایق کاری نشده است، می توانید از نجاران محلی کمک بگیرید تا درب شما را با یک لبه عایق گرمایی مناسب تکمیل کنند.

5. تعمیرات جزئی: در صورتی که درب دارای خراش های جزئی است، می توانید از نوارهایی استفاده کنید تا آن را تعمیر کنید. نوارها مقاوم در برابر آب هستند و باعث جلوگیری از ورود آب و هوا به داخل درب می شوند.

6. تعمیرات کامل: در صورتی که درب UPVC  نیاز به تعمیر کامل دارد، بهتر است به یک تکنسین مجرب مراجعه کنید. تعمیرات کامل به دلیل پیچیدگی و خطر ناشی از عملیات، بهتر است توسط فرد متخصص انجام شود.